duminică, 14 martie 2010

timp


7000

•March 26, 2009

la multi ani mie…in zece minutre intru in cea de-a 7000-a zi din viata mea..asa ca m-am decis sa incerc sa imi amintesc 7000 de evenimente micute…care mi-ar recompune viata. start! (ordinea nu e cronologica)

1.blugii prea mici cumparati de tata

2.palariuta pe care o cautam si o aveam pe cap

3.mutatul la bloc si frica de inaltime

4.plantutele de floarea soarelui din spatele blocului

5.closca vecinei care m-a muscat

6.cainii care m-au atacat la gara

7.bataia cu zapada cu madi

8.prima zi de scoala si insignele colorate

9.prima data cand m-am dus sg la gradinita si mamaia a pus un vecin sa ma urmareasca

10.ziua cand am implinit 3 ani si am trecut mandra de la camin la gradinita

11.ziua cand i-am pus piedica din gresela colegei si am ramas toti inchisi in gradinita

12.saritul pe calusei

13.saritul la groapa de nisip

14.leaganele maaari in care intram vreo 8 prichindei

15.lovitura cu leaganul si buba enorma de pe nas,care m-a tinut muulte zile

16.atarnatul ca liliecii pe barile din curtea scolii

17.ziua cand am schimbat gradinita

18.saritul cu scaunelele de pe banci,un coleg avea unghii rosii

19.jeleurile luungi dinainte de serbare

20.rochita verde si jocul de-a politistii si vandalii ,casutele din scaunele

21.ziua cand i-am batut pe toti colegii din clasa

22.aruncatul mancarii din ghiozdanelul roz
23.fuga dupa colega care mi-a luat ghiozdannelul t a ma convinge sa o vizitez

24.ghiozdanul mare din prima zi de scoala

25.statul pe bancute in curtea scolii

26.asteptarea in in fata laboratorului de fizica

27.permanganat de potasiu si vitamina C in franceza

28.primul calculator

29.cantecele de 1 iunie

30.cautatul ciupercilor ,dupa ce nu s-a difuzat telenovela

31.cu bunica la cules de urzici,ratacirea prin padure

32.agatatul caisilor cu madi,geaca albastra cu zahar in buzunar

33.urmarirea vecinilor, primul urcat pe blocuri

34.cules musetel in spatele blocului

35.rochita rosu in picatele cu volanase

36.buchetele de flori pt mama

37.ascunsa prin parc

38.plimbarea pe langa apa cu bluza rosie de matase

39.saritul din leagane cu sandale

40.datul in leagan,uitatul in soare-cad in ceer

41.cu rolele la bancute,urmarirea lui luigi

42.ziua cand am venit cu rolele la sc de 1 iunie

43.serbarea cand am fost vulpe

45.serbarea cand am imbracat rochia de mireasa intr-a 4-a

46.cantecul picurator de trecere in clasa a5-a

47.toporasii din parc

48.toporasii din curtea scolii

49.pomul nostru si urmarirea cu castane

50 sfatul de pe scarile hotelului cu oana,andrei si ionut

51.biscuitii lui tudor si ai adrei

52.ziua alinei,fuga dupa fantome

53.ziua monicai,cearta mamei cand am intarziat

54.datul cu saniuta pe strada din fata blocului

55.colibele din curtea din spatele blocului

56.cearta lui tata cu vecinul

57.primul joc pe televizor

58.farfuria de miezuri de seminte curatate de mama cand eram la tara

59.sandalutele noi de paste

60.scaunele inalte de la barul de langa lac

61.primul televizor,cautarea butonu e aprindere

62.prima zi cand am invatat engleza: uat is maineim?

63.serbarea cu litere de la gradinita

64.picioruse strambe cu rochita roz

65.ziua cand mi s-au rupt sandalele pe strada si am ramas pironita pana a venit tata cu unele noi.

66.andrei mi-a pus cerneala pe scaun

67.blugii murdari de ciocolata in timpul dansurilor

68.repetitie la alina pt ”genie in a bottle”

69.dansul din curtea scolii

70.seara distractiva din sala de sport

71.fuga de injectie pe scara blocului

72.fesul rosu cu verde..mareee

73.datul pe gheata cu 2 caciuli pe cap

74.dezbracatul de 100 de haine cu care ma chinuia mama iarna

75.ziua cand am invatat sa impletesc exersand pe un fular

76.ziua cand mi-am impins p bucata de plastic pe nas

77.ziua cand a simtit mama mirosul plasticului,scosul cu betisoare de numaratoare

78.ziua cand am facut papusi din linguri si parul bunicii

79.picnicul si casuta din spatele buduroiului

80.acadele din corcoduse galbene si duulci

81.camasa albastra cumparata odata cu cea bej a madalinei

82.aruncatului batului aprins in poala bunicii :tzocu,babo,tzocu!

83.aruncatul sarii in ochii bunicii

84.aruncatul biberonului in ochii bunicii

85,seara cand m-a invatat mamaia sa numar pana la 100

86.ziua cand l-am vizitat pe colonel

87.ziua cand am mancat scoici

88.salcia din spatele blocului

89.ziua cand mi-au furat papusa

90.ziua cand m-am jucat cu maius cu masinutele in sanurile de tevi din spatele blocului

91.umbrele de pe peretii din baie

92.ziua cand am ramas sg acasa-extraterestii din perdea

93.spiderman pe holul din bucatarie

94.cazutul de pe scaun cand m-am catarat spre intrerupator

95.mutatul de la bloc,punguta cu oja ascunsa

96.biletul castigator al lui alexandru

97.fagurii de miere

98.sandalele roz cu verde si sunet

99.mersul la balci

100.luatul vacii de la camp,la tara

101.ziua cand am pierdut vaca:d

102.ziua cand am pus-o pe mama sa fuga dupa mine 2 colturi,nu voiam sa ma imbrac

103.jucatul ascunsa la tara

104.mersul la mormoloc

105.datul pe gheata cu patine ruginite

106.statul la povesti vara cu vladut

107.noptile cu fulgere in camera cu geamuri a bunicii

108.jucatul cu mingea in camera nevaruita

109.alergatul cu florina prin stadion

110.saritul de pe tribune

111.statul la povesti in parul mic al florinei

112.meciurile zgomotoase de duminica

113.ziua cand am jurat sa mor in parul din curte

114.plantatul zambilelor

115.mersul la biserica

116.primele rochite la croitoreasa

117.prima data cand mi s-a adresat o vanzatoare cu ”dumneavoastra”

118.primele filme desscarcate de pe net

119.noptile la madi

120.noptile la oana

121.ceaiul de patrunjel ,ingrozitor.clatite aruncate la madi

122.colindatul cu oana prin blocurile neterminate

123.inmormantarea lui cristi, care cazuse idn blocurile acelea

124.ana are mere

125.bluza bej si pantalonii prinsi cu ace de siguranta

126.alergatul in sosete din sala de sport catre clasa

127.vaccinul

128.adidasii de pluta negru cu verde,cu talpa

129.aruncatul cu oana pe tufele din parc

130.cazatura unui prieten de joaca din pom

131.culesul ciresului vecinilor

132.ziua cand in sf i-am convins pe ai mei sa mergem la plaja

133.ziua cand s-a stricat bicicleta in drum spre plaja

134.primul rasarit pe malul marii

135.rex

136.betty blonda otravita

137/betty alba calcata de masina

138.puii mici de gaina

139.ziua cand rex m-a vizitat la scoala

140.dimineata in care mi-am uitat ghiozdanul acasa

141.ziua cand am incurcat cu costi ghiozdanele

142.urcatul scarilor adormita,dupa ce venem din oras cu ai mei

143.ziua cand a cazut boilerul in cada

144.tata cu alex au baut bulion

145.ziua cand o rugam pe maro sa ma ajute sa descui usa

146.ziua xeniei,inregistrare.

147.plimbari pe strada portului

148.celine dion cu marius in liceu

149.vartejul frunzelor intr-o zi rece de toamna

150.biciuirea cu urzici

Atat deocamdata..dar voi continua zilele acestea…sper sa pot enumera mai mult de 7000 de lucruri.

151. prima excursie la munte

152.orele de fizica cu doamna directoare

153.imbracattul pisicii

154. invatatul mersului pe bicicleta

155.povestile cu zane cu diana

156.ce mica e vacanta mare

157.serbarile de la gradinita

158……..prea multe,spun cu placere. morti.nasteri. de toate.

Niciun comentariu: