duminică, 14 martie 2010

arhiva mai 2009

Viteza

Imi place sa fiu pasagerul din dreapta ,mai aleas la drumuri lungi pe o autostrada, cu o muzica linistita si peisaje fugind pe langa mine.

Imi place sa vad lucrurile trecand in viteza pe langa mine, fiindca am linistitoarea senzatie ca eu stau pe loc , neschimbata . Cand ,pe de alta parte, contemplu in liniste un peisaj pentru cateva minute in sir , ma cuprinde teama , caci lucrurile exterioare, stand amortite in jur, ma fac sa imi dau seama cat de repede ma schimb eu . alunec.

Pana la urma , nu noi ne miscam pe muzica, ci alegem melodiile care se misca in ritmul nostru .

schimbare. schimbare.

Astazi au descoperit-o pe vecina, o batranica de 70-80 ani care traia singura … moarta. Nu o mai vazuse nimeni de 3 zile . A murit pe pat, singura. singura.

Nu ar fi mai placut sa ne nastem invers, in momentul mortii ? Sa ne nastem batrani, cu experienta .. Sa petrecem batranetea asteptand sa intinerim , sa avem ocazia sa corectam greselile si sa luam deciziile bune. Langa oamenii potriviti . Si sa nu murim niciodata singuri.

Niciun comentariu: