duminică, 14 martie 2010

Lazy Sunday si impresii


Timp liber. leneveala. parca prea nu se intampla nimic.parca nu vreau sa se intample. De luni,saptamana va curge cu ropot,programat minut cu minut. si desi ,cum spune Ada Milea, ne grabim pentru a sta, ceva se frange. coerenta se pierde.

Aseara a fost concert folk Plus Noi in Art Cafe,din pacate am ajuns prea tarziu si nu mai erau locuri. Am mers mai departe spre Free Eagles,dar parca nu mai imi place ca inainte. Muzica buna pt o seara agitata, suficient de tare cat sa te scuteasca de conversatie. Prea multi tineri frenetici ..de fapt pusti cu prea mult timp liber si prea multi adulti fara ocupatie.Sau care nu pareau adulti.Bere multa si ieftina.AC/DC,metallica,Korn and so on. Nu mai vad rostul. E simpatica o seara pe sapt intr-un loc unde nimanui nu ii pasa de nimeni si totusi toti isi zambesc de parca impart cu tine o taina,muzica zgomotoasa ce-ti da energie,si senzatia ca poti face ce vrei. Dar pana la un punct...cand iti dai seama ca de fapt totul e un nonsens.
Prima data cand am ajuns acolo am ramas placut impresionata.Acum consider ca a te duce numai acolo,frecvent,inseamna a-ti pune singur limite.Dar e numai parerea mea.
Poate intr-un viitor articol (dumnezeule,ce oficial suna) voi vorbi mai mult despre localurile din Sibiu.




Niciun comentariu: