marți, 16 iulie 2013

Potopita

O zi are 24 ore, o saptamana 7 zile, dintre care cei mai multi lucram 5, cate 8 ore pe zi.sau mai mult. Acestea sunt faptele. Apoi, avem Internetul, atat de atemporal, dar in permanenta actualizat. Unde  vreau sa ajung? Tehnologia mi-a creat o neputinta. Am impresia ca e Totul acolo. Tehnologia ma pcalaeste ca pot fi peste tot. Tot timpul conectati. Mesaje, update-uri, facebook, google, stiri live. In momentul asta toate vreau sa le stiu pe toate. Orice forum are utilizatori pasionati, Pinterest-ul &Co. iti topeste orele daca dai un click. Nu ma pot opri,sunt dependenta. Creierul meu vrea vesti, ochii imi cer lucruri frumoase de vazut.Curiozitati. Carti de citit,filme de vazut. Sunt sigura ca numarul de ore de filme depaseste cu mult numarul de ore din viata unui om. Iti dai seama, practic, daca te-ai uita toata viata non stop la filme...ai muri fara sa le vezi pe toate. Iar problema de multe ori e ca un film bun imi face pofta de viata, in acelasi timp imi face pofta sa mai vad unul la fel de bun. Si nu se poate IN ACELASI TIMP. Cat despre fotografii, doamne, sunt extraordinare. Cate stiluri, cate idei,cel mai mic lucru poate aparea interesant prin ochii persoanei potrivite! Si uneori ma simt datoare sa dau si eu ceva inapoi, pentru ca stiu ca pot.
Iar eu, noi, cu cele 8 ore si 5 zile?! In afara de asta, mai e si viata de trait, fizicul, biologicul. Sa faci cumparaturi sa ai produse sa faci de mancare sa le dai afara. Sa lucrezi sa faci bani sa faci cumparaturi etc.
Oameni? cati cunoastem? cati am vrea sa cunoastem? X e genial, munca lui Y e inspiranta, Z e simpatic, N e amuzant. Pe unii ii iubesti, pe altii vrei pur si simplu sa ii stii in siguranta, te bucuri de succesul altora.
 Online e totul deschis, e un teritoriu nou, nu am creat norme deocamdata. Da, vor spune multi la inceput, e bine fara norme si ingradiri, e liber. Dar... in fizic si biologic nu e liber tot, nici macar acolo unde ar trebui sa fie.  Cand ne vom inunda prea multi unii pe altii, vom crea reguli.  Unde credeti ca vom ajunge?

Sa luam o pauza.. 

Niciun comentariu: