vineri, 14 noiembrie 2008

Teatru

Intre lucrurile de genul "prima zi de scoala" , "primul sarut" s-ar putea incadra si "prima data la teatru".
Am plecat dimineata cu autobuzul, cu doamna profesoara si cativa colegi...am mai vizitat diverse muzee pana seara.. si apoi, am intrat la TNB.]
Piesa? "Asteptand la Arlechin" .Impresie? Superb. Sala Amfiteatru da o nota de intimitate, decorul de asemenea.Una dintre actrite a stat vreo 15 minute pana s-au aranjat spectatorii "dormind" pe scena,pe un fotoliu.Isi incepuse rolul.
A fost suberb din doua puncte de vedere :piesa in sine, tragi-comica ,e foarte profunda, in al doilea rand, actritele au fost spectaculoase. Din pacate, stau foarte prost la capitolul "actori celebri romani", dar pe unele le mai cunosteam de la televizor.
despre actorie mai stiam cate ceva...am participat la un atelier cu niste studenti la acum doi ani, si stiu ce pregatire intensa presupune...personajul nu il "joci" individual,ci il construiesti din relatiile cu celelalte personaje..iar aceste legaturi trebuie sa fie reale..replica se da corespunzator tonuluui cu care ai primit-o.in fine,nu intru in detalii,nu am cunostintele necesare.
Revin. Superb. O experienta pe care trebuie sa o repet,e minunat sa asisti la rodul unei munci impresionante.

Niciun comentariu: