sâmbătă, 19 noiembrie 2011

lucruri pe care le urasc

-cand ramane o sg bomboana in pachet si nimeni nu vrea sa o ia.
-animal printurile
-copiii grasi din fast food
-faptul ca stau o ora la rand din cauza copiilor grasi din fast food.
-sa uit titlurile filmelor bune pe care le-am vazut
-sa ma lase bateria la telefon exact cand astept un apel
-chestiile tari de pe 9gag. la care m-as fi putut gandi si eu
-faptul ca tocmai am intrat pe 9gag dupa ce am scris asta
-sa nu fac nimci cu timpul meu liber, dupa ce m-am plans ca nu il am.
-legile lui murphy
-internet cu viteza melcului adormit.
-revistele de beauty
-copacii care se taie pentru a avea hartie pentru revistele gen can can,click et Co.
-motoul de la CluB A-" locul in care devii altcineva". de ce, eu nu sunt buna asa?!
-sutele de mesaje necitite din inbox
-senzatia de "vai,ce bine e... Ring! Ai visat."
-

Niciun comentariu: