vineri, 18 iunie 2010

am vazut oameni


am vazut oameni. 40 ani,aproximativ. in aceeasi situatie. in acelasi loc,cu acelasi statut. numai ca.. erau diferente clare : unii.. multumiti de ceea e faceau,incercau sa ne convinga si pe noi , dar fara un zel exagerat. altii ...nu erau hotarati nici ei insisi. iar un altul.. cu oferta cea mai grea... era altfel. stia de ce e acolo, cum a ajuns asa, si de ii place modul lui de viata. izolat,greu,provocator. dar isi iubea meseria. vanator de munte.
si am vazut oameni. am vazut variantele pe care le avem... daca nu suntem atenti. am vazut ca lucrul cel mai usor nu e neaparat cel mai placut,iar cel greu poate fi foarte placut. depinde doar ce vrei,ce ceri,ce astepti,cat dai. pentru ca poti face orice. urand sau iubind. e totul o alegere. si noi mereu ne temem de alegeri gresite.

Niciun comentariu: