marți, 6 aprilie 2010

Povesti cu verde


Si in final am plecat la plimbare:
doua picioare si-un nor senin.
Nu mi-am pus niciun semn de intrebare cand furnicile ma priveau uluite,
mirate de zambetul din coaja copacului.
Azi nu am radacini,desi crengile inca mi se inalta spre soare,
iar lumina bauta imi va tine de foame toata saptamana.
....
Contrast de somn si fosnet,
pietrele zidurilor ar casca si ele visatoare,de n-ar fi greutatea
ce si-o arunca una alteia in spate.
Cascade de roti sipotesc prin intersectii,lovindu-se de cate-un semafor.
Licuricii de la volan si-au uitat becurile acasa,
iar unii nici nu mai stiu cum arata un intrerupator.
Cu toate astea,daca esti suficient de lustruit mai poti straluci un pic,
platindu-i soarelui cu aceeasi moneda.
........
Mi-am scos umbra din dulap si am tinut-o la soare,
sa nu uite sa imbatraneasca zambind.
azi nu stiu ce se intampla,am uitat sa numar. dupa 1 vine 2 si apoi nu stiu ce vine.

(martie,sibiu)

Niciun comentariu: